Nefsime Eskisi Kadar Hakim Olamıyorum 5 üzerinden 3.67 | Toplam : 3 kişi
  1. 1
    bLnT Üye
    bLnT
    Üye

    Üye No: 108804
    Mesaj Sayısı: 13
    Tecrübe Puanı: 1
    Yer: Niğde

    Nefsime Eskisi Kadar Hakim Olamıyorum


    Esselamu aleyküm kardeşler ben daha önceleri dinime çok bağlıydım televizyondaki bayan görününce bile kanal değiştirirdim ailemede izletmezdim kuran okurdum namazdan zevk alırdım filan şimdi namazdan zevk alamıyorum kanallarda çıkan bayanlar beni rahatsız etmiyor tekrar kürlü sözler sarfetmeye başladım ne yaptımsa eskisi gibi olamıyorum. Eski imanımı kazanabilmek için neler yapmalıyım ne tavsiye edersiniz? Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler Allah razı olsun.

    İlgili Yazılar

  2. 2
    VESSELAM Üye
    VESSELAM
    Üye

    Üye No: 109826
    Mesaj Sayısı: 135
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 18
    Yer: Kâinat

    Yorum: Nefsime Eskisi Kadar Hakim Olamıyorum


    ve aleykümüsselam
    Bahsettiğin şeylerden tekrar kurtulmak için önceden yaptığın şeyleri yap. Şöyle ki televizyonda gördüğün gayrimeşru görüntüleri görünce kafanı çevir estağfirullah de. Bana kalırsa hiç televizyon izleme. Televizyondaki şeylerin çoğunluğu Dini değerleri yok etmeye çalışıyor. Ailene yine izlememeyi öner. Namazdan zevk almak için Cemaat ile veya arkadaşlarınla Cemaate katılıp Namaz kıl. Küfür kesinlikle arkadaş ortamından kaynaklanıyor. Arkadaşlarını uyar küfürsüz konuşun diye. Benim yorumum bunlardır daha bilgili kardeşler cevap verirlerdir belki. Allaha emanet olun.


  3. 3
    bLnT Üye
    bLnT
    Üye

    Üye No: 108804
    Mesaj Sayısı: 13
    Tecrübe Puanı: 1
    Yer: Niğde

    Yorum: Nefsime Eskisi Kadar Hakim Olamıyorum


    Eyvallah teşekkürler Allah razı olsun.


  4. Reklam

  5. 4
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Yorum: Nefsime Eskisi Kadar Hakim Olamıyorum


    Çok kötüyüm nefsimw hakim olamıyorum kurtar beni Rabbim. Daha önce böyle değildim dinime bağlıydım bi kalemi kaldrirken bile besmele ceker öyle alirdim smdi neden böyleyim bilmiyorum yapamıyorum?


  6. 5
    Yude Üye
    Yude
    Üye

    Üye No: 114999
    Mesaj Sayısı: 6
    Tecrübe Puanı: 1

    es-selamu aleykum kardeşim ALLAH s.v.t.seninde senin gibi bu sıkıntıyı yaşayan diğer tüm kardeşlerimize eski hallerine kavuşmayı nasip etsin.bu yaşadığını bir çok insan yaşıyor.malesef ki şu günahlar insanı rabbinden uzaklaştırıyor.birbiri üzerine gelen günahlar kalbi karartıyor.kalb kararınca yaptığı ibadetlerden lezzet alamıyor.işin kötü yanı kalp bu hale gelince günah işlemek daha kolay ibadet ise zorlaşıyor.yani kul ne yaptıysa onu çekiyor.ilkin kalp temizdi yapılan ibadette Allahın rahmeti kişiyi kaplıyodu.kalbe ibadetlerde nur geliyordu.ama kalp kirlenince ibadetimizin kalitesi gidiyor.Allah bizleri bu durumdan kurtarsın inşaAllah.kardeşim asla ümitsizliğe düşme şeytanın vesveselerine aldırış etme artın sen bittin senden bişey olmaz gibi düşünceler gelirse aklına buna itibar etme.Allahtan başka gidecek kapımız mı var.bundan sonra ki yaşamını ölene kadar itaat üzere geçirmeye çalış.ilkin günahları terkep ve samimi bir şekilde tövbe et.sokağa çıktığın başını eğ sağa sola çevir asla harama bakma.bu şekildi tüm haramlardan sakınırak bü ömer yaşamya çalış.velevki bu durumun ne kadar uzun sürerse sürsün.ALLAH'tan ümidini kesme...


+ Yorum Gönder